Proiecte create integral in Blender 3D

Posted: 19 Aprilie 2011 in Blender, Grafica 3D, Manual
Etichete:,

Elephants Dream (2006)

Proiectul Orange, primul Open Movie, a început în septembrie 2005 şi a avut premiera la sfârşitul lunii martie 2006. ambiţiile şi obiectivele pentru Proiectul Orange au fost extrem înalte, sistemul de animaţie al caracterelor a trebuit să fie pe deplin rescris, sistemul de randare a avut nevoie de o mulţime de upgrade-uri, şi mai presus de toate: un Compozitor bazat pe noduri a fost musai necesar. Visul Elefantului a fost co-produs cu Institutul de Arta Olanda , care a provocat echipa pentru a explora un concept şi o poveste abstracte. Acest scurt metraj 10 de minute prezinta doi oameni care exploreaza o lume mecanica ciudata , fiecare cu o percepţie proprie aceea ce este cu adevarat acolo . Finalul emoţional arată încă o dată impactul violent rezultat in urma amestecarii realitatii şi fanteziei.

Credit

Production blog: www.elephantsdream.org

Director: Bassam Kurdali (USA, Syria)
Art Director: Andreas Goralczyk (Germany)
Lead Artist: Matt Ebb (Australia)
Lead Artist: Bastian Salmela (Finland)
Lead Artist: Lee Salvemini (Australia)
Technical Director: Toni Alatalo (Finland)

Music and sound design: Jan Morgenstern (Germany)

Producer: Ton Roosendaal (Netherlands)

Big Buck Bunny (2008)

Proiectul Piersica, al doilea Open Movie, a început în octombrie 2007 şi a avut premiera aprilie 2008. Ţintă de data aceasta a fost de a crea un par si blana editare si randare,suport avansat pentru a crearea personaje de desen animat, şi de a rezolva complexitatea de redare în aer liber cu iarba, copaci şi frunze.

Big Buck Bunny a fost primul proiect în cadrul Institutului Blender Amsterdam. Acest film de 10 minute a fost inspirat de tradiţia celui mai bun desen animat. Un iepure gigant plimbandu-se somnoros intr-o dimineaţă însorită, cand de odata, a fost deranjat de trei rozătoare ticăloase. Într-un final grandios si comic el devine chit cu ei.

Credit

Production blog: http://www.bigbuckbunny.org

Director: Sacha Goedegebure (Netherlands)
Art Director: Anreas Goralczyk (Germany)
Lead Artist: Enrico Valenza (Italy)
Character Rigging & Animation: Nathan Vegdahl (USA)
Character Animation: William Reynish (Denmark)

Technical Director: Campbell Barton (Australia)
Software Developer: Brecht van Lommel (Belgium)

Music and Sound design: Jan Morgenstern (Germany)

Producer: Ton Roosendaal (Netherlands)

Yo Frankie! (2008)

Proiectul Caisa, Open Game, a inceput februarie 2008 şi a publicat joc în septembrie 2008. De data aceasta tinta a fost de a îmbunătăţi Blender ca un instrument în crearea jocurilor, folosind motorul extern Crystal Space. Pe parcursul proiectului, de asemenea, crearea de jocuri şi de prototipuri in Blender a fost adaugat ca o ţintă. Yo Frankie! a fost, de asemenea, executat în studioul din  Amsterdam al Institutului Blender. Jocul a fost livrat în ambele variante cu „Blender Game Engine” , cat si  „Crystal Space” 3D engine. Jucătorul controlează rozătorul Frankie cel rău, care exploreaza pădurea in căutarea altor animale pentru a le hărţui.

Credit

Production blog: www.yofrankie.org

Blender team:

Lead Design: Chris Plush (USA)
Lead Artist: Pablo Vazquez (Argentina)
Logic / Scripting: Campbell Barton (Australia)

Crystal Space team:

Lead Design: Dariusz Dawidowski
Logic / Level editor: Pablo Martin (Spain)
Software: Frank Richter (Germany)

Music and sound design: Claire Fitch (Ireland)

Blender Institute support:

Blender Software: Brecht van Lommel (Begium)
Producer: Margreet Riphagen (Netherlands)
Production: Ton Roosendaal (Netherlands)

Sintel (2010)

Proiectul Durian a fost al treilea Open Movie, care a început în septembrie 2009 şi a avut premiera la Festivalul de Film din Olanda sfârşitul lunii septembrie 2010.
Cu o echipa mult mai mare şi si un buget mai mare, obiectivele au fost foarte ambiţioase, rezultând într-un film de 15 minute scurt că a găsit mult acclaim pe web. Mai ales povestirea şi editarea carora le-a fost acordata o atentie sporita .
Obiectivele de dezvoltare axate în principal pe obţinerea unui Blender 2.5 mai stabil şi mai uşor de utilizat, obtinerea de instrumente de sculptura îmbunătăţite, randare detaliu eficiente şi de randare si iluminare globala.

Credit

Production blog:
http://www.sintel.org

Director: Colin Levy (USA)
Art Director: David Revoy (France)
Script: Esther Wouda (Netherlands)
Artists: Angela Guenette (Canada), Soenke Maeter (Germany), Ben Dansie (Australia), Pablo Vazquez (Argentina), Dolf Veenvliet (Netherlands), Nathan Vegdahl (USA), Lee Salvemini (Australia), Beorn Leonard (Australia/UK), Jeremy Davidson (Australia/UK)
TDs: Brecht van Lommel (Belgium), Campbell Barton (Australia)

Music and Sound design: Jan Morgenstern (Germany)

Producer: Ton Roosendaal (Netherlands)

Anunțuri

Comentariile sunt închise.